söndag 4 januari 2009

Stukad fot visade sig vara benbrott

Ja, jag har ingen tur så här i början på året. Det som jag i torsdagskväll trodde var en rejält stukad högerfot visade sig under fredagen vara ett brutet strålben. Som om det inte var nog så räckte det inte med att bara gipsa utan jag fick veta att det här skulle operaras. Men efter omständigheterna så har det gått helt ok, och jag behövde bara tillbringa ett dygn på sjukhuset innan jag kunde hoppa därifrån på kryckor. Nu ligger jag i soffan med en gipsad och rejält svullen fot hemma oss morsan och farsan.

På grund av det här så kommer bloggandet att ligga nere ett par dagar framöver. Under tiden så får jag väl roa mig med att läsa några av de olästa seriealbum jag har i bokhyllan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig. Det bästa med att vara sjuk är att man med gott samvete kan slappa och bara göra vad man vill. Som att exempelvis läsa serier.

Johan Dohrman sa...

tack så mycket!