måndag 18 augusti 2008

A Good Day... Nya tillskott till seriesamling














Den här dagen har varit väldigt trevlig. F
örst kom Starman Omnibus: Vol. 1 med posten, som jag beställt från utmärkta och snuskigt billiga Book Depository. En fantastiskt snygg och fin hardcover som samlar de första 17 nummren av James Robinsons hyllade serietidning Starman. Tydligen ska det komma ytterligare fem volymer till så det kan nog gå åt en del cash om jag ska ha alla.

Senare på dagen drog jag till mina föräldrar för att bland annat hämta upp ett seriealbum som jag bad farsan köpa åt mig då han och morsan var i Stockholm i helgen för att springa Midnattsloppet. Det visade sig att farsgubben kände sig givmild och jag fick ett extra album på köpet. Så det blev två: 100 Bullets Vol. 2: Split Second Chance och Walking Dead Vol. 2: Miles Behind Us. Så tack farsan och tack också till personalen på Staffars Serier som hjälpte honom hitta det jag ville ha (jag tittar in nästa gång jag är i Stockholm)!

Inga kommentarer: