måndag 16 februari 2009

Tidig födelsdagspresent


Jag fyller år om två veckor (2 mars) och eftersom resten av familj och släkt inte alltid har samma prioriteringar vad gäller bra födelsedagspresenter, detta gäller särskilt seriealbum och annat serierelaterat. Så vill man vara säker på att något i serieväg så får man ofta ordna det själv. Så jag beställde ett gäng album från The Book Depository i förra veckan och idag fick jag paketet innehållande Green Lantern: Secret Origins (HC), Hellblazer: The Fear Machine (TPB), Hellblazer: The Laughing Magician (TPB) och Essential X-Men Vol. 3 (TPB). Så nu har jag en del att läsa framöver.

En annan glad nyhet är att jag idag äntligen har blivit av med gipset från min högra ben som jag gick och bröt på nyårsdagen. Det känns otroligt skönt att nu få slippa den där stora klumpen. Nu återstår lite sjukgymnastik och sedan så ska benet vara tillbaka i gammal gold form.

Inga kommentarer: