torsdag 19 mars 2009

Ny svensk superblogg om serier!

Idag är det varit premiär på en ny svensk superblogg om serietidningar, Shazam.se! Bakom sidan står jag och bloggkollegorna Geekporr, Junkultur och Mäla. Vi kommer att ha en hel del kul för oss, och även för er kära läsare. Men på grund av att jag nu kommer att lägga det mesta krutet på Shazam så kommer Seriehyllan att få ta ett steg tillbaka. Bloggen kommer att vara kvar men den kommer inte att uppdateras lika ofta framöver.

Så vill ni läsa vad jag tycker om serier så tycker jag ni ska ta er över till Shazam och kolla in läget. Vi ses där!

1 kommentar:

Christine Hanefalk sa...

Fan vad kul! Jag lovar att följa er noga. Grattis till satsningen och hoppas ni får många läsare. Jag lägger till en länk från min blogg (jo, jag har en och annan svensk besökare). :)