söndag 9 september 2007

A Preview of Things to come...

Tanken var att jag denna vecka skulle ha introducerat en ny avdelning (under namnet "i Fokus") här på Seirehyllan där jag fokuserar och går ner lite mer på djupet på en enskild karaktär, grupp, författare eller illustratör från seriernas värld. Men första inlägget i denna serie tar längre tid än vad jag har räknat med, vilket innebär att vi får vänta tills nästa vecka på denna nyhet.

Grundtanken är att jag ska försöka publicera ett sådant inlägg i månaden, där jag tittar närmare på olika karaktären, grupper, författare eller illustratörer från Marvel Comics eller DC. Ni som läst mina tidigare inlägg om Denny O'Neil och Neal Adams kommer att känna igen er i denna nya avdelning. Jag hoppas att ni kommer att gilla "i Fokus". Skulle ni ha synpunkter eller vilja komma med förslag så utnyttja kommentarsfunktionen.

Som en liten apptitretare till nästa veckas permiär så kan jag avslöja att första karaktär ut blir min egen personliga favorit oss DC Comics, nämligen Batman.

/Johan D.

Inga kommentarer: